Terje Andre Olsen (t.h) og Sverre Fuglerud, begge fra Blindeforbundet, ved den nye parkeringen for elsparkesykler i Akersgata.
Terje Andre Olsen (t.h) og Sverre Fuglerud, begge fra Blindeforbundet, ved den nye parkeringen for elsparkesykler i Akersgata.

Her er hvordan elsparkesykkelfirmaene selv foreslår at de kan reguleres

VårtOslo tok kontakt med de ulike operatørene av elsparkesykler i Oslo og spurte dem om hvordan de selv foreslår at bruken av elsparkesykler kan reguleres. Her er hva de svarte.

Publisert Sist oppdatert

Fire av de seks operatørene av elsparkesykler i Oslo svarte på henvendelsen fra VårtOslo. Disse var Bolt, Lime, Voi og Wind.

Vi spurte hvilke utfordringer elsparkesykkelfirmaet selv så med bruken av elsparkesykler. Og hvordan de selv ser for seg at bruken av elsparkesykler kan reguleres?

Bolt: – Må se på antallet elsparkesykler

Få tilgang til alle artikler på VårtOslo.
Som abonnent får du tilgang til stort, smått og nytt om det som skjer i nærmiljøet ditt.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

ÅR
kr 949
kr 2,60 pr. dag

Kjøp

3 MÅNEDER
kr 249
kr 2,80 pr. dag

Kjøp

MÅNED
kr 98
kr 3,30 pr. dag

Kjøp

STØTTE-ABONNEMENT
kr 198 pr. måned

Kjøp