Kåre Alme (52) sier det er håpløst å bruke så lang tid i telefonen for å bestille en rullestolvennlig bil. Han er heller ikke den eneste som har opplevd dette.
Kåre Alme (52) sier det er håpløst å bruke så lang tid i telefonen for å bestille en rullestolvennlig bil. Han er heller ikke den eneste som har opplevd dette.

Kåre må vente 20 minutter i telefon når han bestiller rullestolvennlig bil. – Rett og slett diskriminering av handikappede

Der det før bare tok et par minutter, opplever Kåre nå å måtte vente i 20. Etter at Ruter tok over kjørekontoret for tilrettelagt transport har ventetiden for bestilling av bil over telefon økt drastisk. Dette får også Norges Handikapforbund til å reagere.

Publisert

Abonner på VårtOslo.
Tegn deg her og få tilgang til alle artikler på VårtOslo.

Som abonnent får du tilgang til stort, smått og nytt om det som skjer i nærmiljøet ditt.
Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

12 Måneder
1190 kr

Kjøp

3 Måneder
345 kr

Kjøp

1 Måned
130 kr

Kjøp

STØTTE-ABONNEMENT
kr 230 pr. måned

Kjøp

Powered by Labrador CMS