Mest lest
Her kan du melde deg på VårtOslo sitt nyhetsbrev.
Vennligst fyllt ut skjemaet på denne siden for å motta gratis nyhetsbrev fra oss.
Prisen er en anerkjennelse av godt lederskap, gode resultater og evne til å skape god kultur.
Juryens begrunner prisen på denne måten: «Årets kjøpmann i Narvesen har gjennom mange år prestert på et svært høyt nivå. Det er alltid god stemning i butikken, og kjøpmannen og hans team har noen av de mest lojale kundene i hele Norge. Butikken er berømt for sitt utvalg og sitt bakverk!
Under Øyvind Thorsells ledelse har butikken vært et flaggskip i kjeden i en årrekke. Gjennom hardt arbeid er en svært systematisk, energisk og motiverende leder mye av årsaken til at ansatte og kunder trives svært godt i denne butikken. Alltid løpende til stede og gjennomfører med imponerende kunnskap og entusiasme»
– Det har vært et spesielt år. Derfor har årets kjøpmenn gjort seg ekstra fortjent til prisen. Han har vist et unikt lederskap i utfordrende tider og har vært positive inspiratorer i både med- og motgang, sier Kenneth C. Olsen, administrerende direktør i Reitan Convenience Norway, i en pressemelding.
Det er sterk konkurranse om prisen. – Vinneren er dypt respekterte i vår organisasjon. Han har en ekstrem serviceinnstilling overfor kundene, og du får virkelig lyst til å handle i butikken. Ikke minst er han et godt forbilde, ikke bare som leder, men også som medmenneske og kollega i året som gikk, sier Olsen.
Vennligst fyllt ut skjemaet på denne siden for å motta gratis nyhetsbrev fra oss.