— Vi har bygd en fin og romslig butikk, hvor du finner alt du trenger døgnet rundt, sier paret bak "nye" 7-Eleven i Frognerveien Tonje og Alvaro Hernandez Rivas.

Knallhard kamp om kunder: Åpner 7-Eleven med fast lavpris på dagligvarer i Frognerveien

Knallhard konkurranse i dagligvaremarkedet gjør at Reitan-gruppen og Rema-kjeden åpner for å ha fast lavpris også i utvalgte 7-Eleven-butikker. Først ut er ombygde 7-Eleven i Frognerveien, som åpnet mandag.

Publisert

Navnet på nyskapningen er 7-Eleven Market, opplyser Reitan-gruppen.

Og i dag var det snorklipping og nyåpning hos Tonje og Alvaro Hernandez Rivas som driver butikken nesten nederst i Frognerveien.

— Vi har bygd en fin og romslig butikk, hvor du finner alt du trenger døgnet rundt. Kundene vil kjenne den fantastiske lukten av nystekte bakervarer, fersk frukt og kaffe så snart de kommer innenfor døra, sa kjøpmannsparet.

— Gleder oss til å møte kundene våre igjen!

Bak konseptet står Reitan, som er mest kjent for folk flest som familien bak Rema 1000-butikkene.

— 7-Eleven Market er et glimrende eksempel på hvordan vi forsterker og fornyer konseptene våre for å dekke flere kundebehov og skape enda bedre kundeopplevelser, sier administrerende direktør Ole Robert Reitan.

Mye folk da toppsjef Ole Robert Reitan sto for åpning av nytt 7-Eleven-konsept i butikken som har holdt det gående siden 1990-tallet i nederst i Frognerveien like ved Solli plass.

7-Eleven-butikken nesten nede ved Solli plass har holdt det gående siden 1990-tallet. Men har vært stengt for ombygging til den nye market-konseptet. Derfor er det et spent par som nå venter på kundeinnrykk.

— Vi gleder oss til å møte kundene våre igjen! Street food, økologiske oster, spennende smoothies og juicer og veganske alternativer er bare noe av det vi vil fylle den nye butikken med, sier Tonje og Alvaro Hernandez Rivas.

Lover lavpris på 100 produkter

7-Eleven Market tilbyr et utvalg av dagligvarer til lavpris, ferske bakevarer, drikke, frukt og grønnsaker, samt enkle og sunne måltidsløsninger for folk på farten.

Prisløfte til kundene er å matche prisen på de topp 100 mest solgte produktene i dagligvarekategorien. Disse varene vil kundene få til samme lave priser på 7-Eleven Market som på Rema 1000, lover Reitan i en pressemelding.

— Vi skal gjøre kundenes hverdag litt enklere, og gjøre det enkelt å ta gode valg i en travel hverdag, både når det gjelder pris, bærekraft og sunne alternativer, sier direktør Mariette Kristenson i Reitan Convenience.

Powered by Labrador CMS