Anita (t.v) og Kristin fra Floriss.
Anita (t.v) og Kristin fra Floriss.

Butikksentrene Paleet, Byporten og Glasmagasinet mener det er på tide at folk handler i sentrum igjen

Butikksentrene Paleet, Byporten og Glasmagasinet har laget en kampanje de har kalt #StøttButikkeneiOsloSentrum. Se bildeserien.

Publisert Sist oppdatert

– Vi ønsker å rette fokus mot alle de flotte menneskene som jobber i butikkene og har «stått i det» mens det blåste som hardest. Vi vil minne alle de som kommer tilbake på jobb om å bruke byen og ikke minst handle i butikkene i sentrum, sier Elisabeth Tapio Jensen, senterdirektør ved Byporten shopping.

Ifølge henne handler kampanjen om at de butikkansatte skal ha en arbeidsplass å gå til når korona-dugnaden er avsluttet og vi skal tilbake i en ny normalsituasjon.

Sentrene har laget hashtagen: #StøttButikkeneiOsloSentrum og tatt bilde av de butikkansatte mens de fronter dette budskapet. Se under.

Få tilgang til alle artikler på VårtOslo.
Som abonnent får du tilgang til stort, smått og nytt om det som skjer i nærmiljøet ditt.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

ÅR
kr 695
kr 1,90 pr. dag

Kjøp

3 MÅNEDER
kr 189
kr 2,10 pr. dag

Kjøp

MÅNED
kr 75
kr 2,50 pr. dag

Kjøp

STØTTE-ABONNEMENT
kr 198 pr. måned

Kjøp